להקשיב כדי להבין, לתקשר כדי לפתור קונפליקטים, להתמודד עם שיחות קשות ולהגיע להסכמות.

תקשורת פנים ארגוני

סדנה זו מיועדת לאנשי וועדת ביקורת, מנהלי פרויקטים, מנהלי צוותים, ומנהלים בדרגים השונים.

מטרת הסדנה הינה לפתח מיומנויות תקשורת ויכולת התמודדות עם שיחות קשות על מנת לאפשר פתרון מקובל על הצדדים ולהשגת מטרות ויעדים מקצועיים של הארגון. בסדנה ילמדו המשתתפים כלים ניהוליים לניהול שיחה ויצירת דיאלוג יעיל על בסיס חשיפה של אינפורמציה, ומעבר משיחה של עמדות לאינטרסים, במרחב בטוח ופתוח.

מידע מלא

מטרת הסדנה הינה לפתח מיומנויות תקשורת בין- אישית ויכולת התמודדות עם שיחות קשות על מנת לאפשר למשתתפים להשיג מטרות ויעדים מקצועיים, ולשמר את מערכות היחסים בארגון. בסדנה ילמדו המשתתפים את נושא התקשורת הבין-אישית, ויצירת בהירות בשיחה מובנית.

נושאי הסדנה

  • מיומנויות הקשבה
  • שיקוף ואמפטיה
  • מסגור מחדש
  • גילוי וזיהוי אינטרסים
  • שאילת שאלות – סוגי שאלות
  • תקשורת מקרבת, תקשורת מכילה
  • גישור על הפערים בתובנות ,פירושים, ודעות קדומות
  • כיצד להתמודד עם שיחות קשות וטקטיקות כוחניות
  • המעבר משיחה של עמדות לשיחה על אינטרסים

שיטת ההדרכה: הסדנה מבוססת על עבודה בקבוצות וסימולציות בחלקן מעולמם המקצועי והפרטי של המשתתפים.
משתתפי הסדנה: רצוי שישתתפו בכל קבוצה עד 20 משתתפים.
משך הסדנה: יום או יומיים (עפ"י דרישת הלקוח)